Copyright © 2020 ExuAds Website | Powered by ExuAds

contact@exuads.ro

0767.501.603

In ultimii ani s-a observant ca numărul de persoane(clienți potențiali) care vad postările comerciale si de promovare a unor servicii locale pe diverse rețele de social-media au scăzut vertiginos.

 

Cred că nu mulți antreprenori au realizat cu adevărat ce nivel de înțelegere și câte informații îți poate oferi Facebook despre clienții tăi. E poate cel mai bun mod (cu excepția discuției directe cu ei) de a le înțelege psihologia, comportamentul, ce îi interesează, ce cauze apără, în ce cred sau ce e important pentru ei.

 

Cheia folosirii eficiente a Facebook pentru promovarea afacerii vine din înțelegerea clientului, a modului în care funcționează platforma și a testării părții creative (a reclamelor). Facebook Ads este unul dintre cele mai performante canale de marketing online cu o rețea vastă de posibilități de plasare a anunțurilor

 

Pentru a avea succes in business, trebuie sa-ti cunoști foarte bine clientii. Rețelele de Socializare iți creează o cale directa de comunicare si informare a clienților targhetati. Prin Facebook ai acces la toate informațiile persoanei care s-a înscris in comunitatea ta.

Publicitatea din Facebook ads iți aduce audienta de care ai nevoie pentru a fi reprezentativ pe acest canal de marketing. Anunțurile plătite vor apărea in news feed, sau in partea dreapta a paginii de Facebook, fiind compuse din bannere ( imagine + Text cu un mesaj relevant ) astfel încât sa atragă atenția utilizatorilor.

 

Nu mai este un secret faptul că promovarea online funcționează. Avantajele ei sunt multiple: de la posibilitatea țintirii unui segment anume de utilizatori, până la rezultate măsurabile și scalabile. Metodele de promovare sunt diverse, unele gratis, precum simpla prezență pe rețelele de socializare sau un SEO foarte bun al paginii web care să te plaseze în primele rezultate organice ale căutărilor, iar unele plătite, precum Google AdWords sau Facebook Ads.

 

Dacă vorbim însă de promovare pe rețelele de socializare, atunci Facebook Ads este, nediscutabil, liderul pe această piață. Iată aici câteva motive pentru care crearea unor reclame plătite cu ajutorul Facebook Ads ar putea să îți surâdă.

 

De ce sa folosești Facebook si Instagram Ads?

- Au peste 2 miliarde de utilizatori activi

- Poți crea o pagină de afaceri pentru tine

- Facebook îți oferă statistici despre audiență

- Îți poți alege audiența

- Poți alege canalele de difuzare

- Are multiple formate de reclamă

- Poți măsura rezultatele reclamelor

 

Prin Facebook Ads, îți poți selecta audiența cu ușurință. Printre criteriile de selecție se numără datele demografice (vârstă, sex, situație amoroasă, educație, etc.), locația, interesele și comportamentele.

 

De asemenea, poți crea o audiență personalizată, formată din clienți actuali și potențiali, vizitatori ai site-ului tău web și/sau utilizatori ai aplicației tale mobile. Ba chiar poți selecta audiență asemănătoare cu clienții și contacte tale. Reclama ta poate fi difuzată pe Facebook, pe Instagram, dar și în Audience Network și Messenger. Facebook Ads îți oferă posibilitatea să alegi cel mai potrivit format de reclamă pentru tine. Fie că este o imagine atrăgătoare, un video captivant, o înșiruire de imagini sau conținut video (carusel), un video simplificat și eficient (montaj) sau o prezentare de produse (colecție), vei putea da frâu liber

imaginației și să atragi atenția și interesul utilizatorilor.

 

Trebuie să fii conștient de faptul că dacă oferi cât mai multe detalii (corecte și concludente) despre afacerea ta, aceasta va fi găsită mai ușor de potențialii tăi clienți, dar și de către boții motoarelor de căutare. Este un aspect important pentru o afacere locala. Prin intermediul Facebook Local Business poți obține mai multă vizibilitate pentru audiența targetată.

 

Am mai putea recomanda și folosirea unor hashtag-uri relevante (acest sfat trebuie aplicat și pentru promovarea pe Instagram și alte rețele în care se utilizează hastag-ul), care să includă numele orașului/zonei în care activezi.

Cu o audiență de aproape un miliard de utilizatori,

Instagram este un mediu ideal pentru orice business.

 

Publicitatea plătită pe Instagram poate aduce un flux continuu de cumpărători. Recent, Instagram a câștigat accesul la informațiile stocate de Facebook.

Folosind aceste informații, targeting-ul este extrem de eficient. Reclamele de pe Instagram sunt postări sau povești pe care companiile le plătesc pentru a apărea în feed-ul utilizatorilor. Acestea pot semăna cu postările normale de pe Instagram. Singura diferență este faptul că mereu regăsim pe ele sigla ‘Sponsored’

 

Bineînțeles că cel mai bine pentru un cont de Instagram este să crească organic. Dar dacă vrei ca lucrul acesta să se întâmple mai repede, iar produsele sau serviciile pe care le oferi să ajungă la cât mai mulți oameni, le poți promova prin intermediul reclamelor, adică a Instagram ads. O promovare pe Instagram făcută intr-un mod inteligent iți va aduce trafic care, in cele din urma, se va transforma in vânzări. Distribuie poze atractive, unice si pline de personalitate! Creează o relație intre brandul tău si followerii de Instagram, iar in momentul in care vor fi pregătiți sa cumpere, vor ști unde sa vina, pentru ca deja te cunosc si au încredere in tine.

 

 

 

 

Acasă

Blog

  0767.501.603

Daca vrei sa fii notificat cand postăm materiale educative,
abonează-te la newsletter-ul nostru.
Mă abonez
Mă abonez
Formularul a fost expediat - îți mulțumesc.
Te rugăm să îndeplinești toate câmpurile obligatorii!
Mesajul tău e-mail
Conținutul mesajului
Expediază
Expediază
Formularul a fost expediat - îți mulțumesc.
Te rugăm să îndeplinești toate câmpurile obligatorii!